ツ✿ مــرد کوچــکــ مـا امیــرعلـے ✿ツ

بدون عنوان

1391/8/18 15:40
نویسنده : مامان بابا
519 بازدید
اشتراک گذاری

امــروز با هم کلی بازی کردیم گلپسرم دیگه داری بزرگ میشی ...

الان دیگه میتونی اسباب بازیاتو دست بگیری...

 

حسابی ذوق میکنی وقتی باهات بازی میکنم

  الهی مامان قربون خنده هات بره که انقد برام شیرینه

  اینجا میخواستم برم ناهار درست کنم که طبق معمول

 

قهر کردی که میخواستم تنهات بذارم و برم

 

الهی دورت بگردم  که انقد ناز نازی هستی ...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زندایی
18 آبان 91 16:12
فداش بشممممممممممم
عزیزمX
انشالله زهرای ما هم زود بزرگ بشه تا با هم بازی کنن:


انشاالله عزیزم یه عالمه زهرای نازمو ببوس
دوکستون دارم
نجمه
19 آبان 91 20:56
چه گل پسري
يه سئوال :امير علي جون وزن سه ماهگيش چقدر بود؟
من دارم نجوا رو با نجلامقايسه مي كنم تو اين سن نجلا وزن بيشتري و داشت .الان يه ريزه افسرده ام


سلام عزیزم امیــرعلیـ وزن 3 ماهگیش خدا رو شکر 7 بود

البته دکترش گفت خوب هست اما شاید از حالا کمتر وزن اضاف کنه
نگران نباش عزیزم بچه ها با هم فرق میکنن مثلا دوستم بچش 5 بود اما باز با توجه به نمودار خوب بود
تو ببین دکترش چه نظری داره کوچولوها رو ببوس

وندا
22 آبان 91 9:44
الهییییییییییییییییییییییییییییییییی چقدر خوشمل شده این پسملییییییییییییی ماشالله خدا حفظش کنه خیلی نازه
وندا
22 آبان 91 9:49
تاریخ تولداتون رو الان دیدم چه باحااااااااااااااال
فکر نمیکردم از نظر سنی 7 سال و خورده ای بزرگتر باشم از شما مامان خانومی


پس هم سن آبجی منی تو هم مثل آبجی بزرگمی وندا جونم